Visszaküldési folyamat
Mi a visszaküldési folyamat? A visszaküldés kezdeményezéséhez olvassa el a következőket:
- Kérjük, ne küldje el visszaküldését a csomagján található címre. Ez nem a visszaküldési cím, és hatással lesz a visszaküldés feldolgozására.
- A tárgyaknak új, hordatlan, mosatlan, sértetlen és változatlan állapotban kell lenniük, és az eredeti címkéknek sértetlennek kell lenniük.
- Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül, és kérjen visszaküldést.
- Adja meg rendelési számát, a visszaküldeni kívánt tétel(eke)t és a visszaküldés okát.(Kérjük, azzal az e-mail címmel vegye fel velünk a kapcsolatot amelyre megkapta a rendelés visszaigazoló e-mailt.)
- Ügyfélszolgálati csapatunk végigvezeti Önt a visszaküldési folyamaton.
- Csomagolja be biztonságosan a tétel(eke)t az eredeti csomagolásba vagy egy megfelelő alternatívába.
- Küldje el a tétel(eke)t az ügyfélszolgálati csapatunk által megadott címre és kérjük, küldje el nekünk a nyomkövetési számot vagy a nyugtát.
- Miután megkaptuk a visszaküldött terméke(ke)t, elindítjuk a visszatérítési folyamatot. A visszatérítés az eredeti fizetési móddal történik 5-10 munkanapon belül. Felhívjuk figyelmét, hogy a pénzintézettől függően további időbe telhet, amíg a visszatérítés megjelenik számláján.
- Megjegyzés: A visszaküldés költsége Önt terheli és a szállítás árát nem áll módunkban visszatéríteni.
Csere: Jelenleg nincsen közvetlen csere. Ha egy terméket más méretre, színre szeretne cserélni, kérjük, kövesse a fent vázolt visszaküldési folyamatot, majd adjon le új rendelést a kívánt cikk(ek)re weboldalunkon keresztül.
Oszd meg és kapsz 15% kedvezményt!
Egyszerűen ossza meg ezt a terméket az alábbi közösségi hálózatok egyikén, és 15% kedvezményt kap!